6 år!!!

Ja herregud tiden går alldeles för fort...

Jag har precis varit och lämnat tjejerna på dagis, Elise var så uppspelt =) Hon vet ju vad hon har att se fram emot på dagis. De har gjort det så bra tycker jag. Ist för att de ska få glass och grejer så gör de dagen speciell på ett annat sätt.
De får ha krona på huvudet hela dagen och en mantel. De får sitta på en guldstol på samlingen och också fotas på den.
Vid lunchen så får födelsedagsbarnet välja en bordstablett med ett fint mönstr på... ha speciella bestick och ett speciellt glas. Ja det är så roligt för dom!

Kunde inte låta bli att tänka tillbaka på bebistiden idag när jag gick hem från dagis... Tänk att när hon föddes var vi oroliga att hon inte ens skulle fylla 1 år.... och här är vi 6 år senare med en så glad, positiv och stark tjej med såååå mycket livsglädje!!!

Jag gjorde hennes morgon lite speciell idag också. Hon fick frukost på sängen och fick titta på en film samtidigt (barbie-fairytopia).

Eftersom Andreas åker så tidigt på morgonen så kan ju han inte vara med och sjunga men han var så söt. Han väckte henne precis innan han gick och gav henne en hundring för vi pratade igår om att hon så gärna vill ha en tidning med Kim Possible (av allt man kan önska sig vill hon ha en tidning hahaha söt).
Och så sa han att när mamma hämtar dig på dagis får ni gå till skotten och köpa den där tidningen.

Nä ska ta och damma av lite här hemma, vi får ju lite främmande idag och i morgon blir det fler så det är väl lika bra att köra igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0