läkaren...

Ja jag fick en tid till läkaren idag, helt otroligt! haha.
De kan ju inte göra en riktig undersökning för att se vad det är när man har huvudvärk, men vi satt och pratade en ganska lång stund om hur det kändes, hur länge det satt i, om jag var ljud eller ljuskänslig när jag hade värken osv osv. Och han kom då fram till att jag har migrän!

På ett sätt skönt att veta vad det är men å andra sidan så har jag ju hört vad dessa värktabletter kostar och det är ju inte lika skönt =)
MEN när jag gick till apoteket och hämtade ut tabletterna så visade det sig att dom bara kostade 99:- HELT OK =)

Så nu får vi se när nästa attack kommer och hoppas på att tabletterna funkar...

Nä ska tillbaka till pysslet nu.. passade på att handla lite saker till Elise´s kalas när jag ändå var nere på stan så nu sitter jag och håller på med placeringskort som ser ut som prinsesskronor.... de blir riktigt söta faktiskt!

Kommentarer
Postat av: nina

du får visa kort sen på allt du gjort *ler*

2008-02-21 @ 08:52:14
URL: http://mrztigger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0