måste boka klipptid.

Sitter och pratar med en kompis på msn och kom på att jag måste ju boka en klipptid innan jag fyller år!  (det var vad vi pratade om).
Det var inte såå länge sedan jag klippte mig, men jag tycker att det har blivit för långt nu.
Den här gången blir det kortare än förra gången, dels för att jag vill och dels för att då behöver jag inte gå lika ofta till frisören...

Jag gillar ju Victoria Beckhams frisyr väldigt mycket och det är ju typ en sån frisyr jag har fast inte lika kort... som man ser på den här bilden så är det ju väldigt uppklippt i bak. Det är så jag vill ha det nästa gång.
image17

Kommentarer
Postat av: sarah

älskar den frisyren på henne, skit snyggt

2008-03-07 @ 13:29:31
URL: http://ssoffiantini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0