Migrän!!

Måste gå till läkaren någon dag för att komma fram till vad det är med mig, jag har världens huvudvärk och inte ens Citodon hjälper!
Igår, hade jag ont och tog 2 Citodon vilket slutade i att jag somnade lagom skönt =)
Idag kom huvudvärken igen, men jag ville inte ta en Citodon då för att jag har varit barnvakt idag medans mina egna barn var på dagis.
Michaela var och skrev prov i skolan så jag hade Vilda på 10 månader här. Och så hade jag även hunden här, men han låg mest och sov så han behövde man inte bry sig om (missförstå mig rätt).

Sen när Michaela kom såg jag min chans äntligen fick jag ta en värktablett hehe.
Känns lite bättre nu, men fortfarande inte bra... jag som hade tänkt åka och hälsa på min pappa idag eftersom han fyller år, men jag känner mig så otroligt seg efter att jag haft sån här huvudvärk så vi får nog ta det enn annan dag, vi har ju iaf skickat ett kort som jag hoppas att han har fått idag.

Fick ett bra tips av Nina om muggar till kalaset. Det är taget haha. Tackar! Nåt mer tips kanske? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0