mycket nu =)

Håller fortfarande på med sakerna till kalaset!
Igår gjorde jag klart placeringskort till all tjejer, men inte till killarna. De ska ju inte se likadana ut (tror inte dom uppskattar prinsesskronor) så dom får "kungakronor" istället, men det är bara 3 killar så det går ju fort.

Idag har jag klippt ut alla kronor som barnen ska ha på huvudet, där blev killarnas och tjejernas också olika.

Sen ska jag sätta mig och göra klart inbjudningskorten också för dom ska vi gå och lämna idag... Måste bara förbi dagis en sväng först och hämta några adresser som jag inte har... haha kom på igår när jag hämtade Elise att jag skulle fråga efter adresser, då frågar fröken om det är bråttom...
-nja säger jag, jag hade väl tänkt att lämna korten i morgon men det är inte livsviktigt..
-men när är kalaset då, på lördag? frågar hon.
-ja, säger jag.
hon ba:
-ja men då måste du ju ha dom absolut senast i morgon...
ok, tänkte jag... är jag så sent ute???
hahahaha sen kom jag ju på att hon menade ju den här lördagen, men det är ju nästa!! haha hon måste ju ha tänkt att jag hade en hel del skruvar lösa =)
Men men jag ska iaf dit idag och hämta de adresser jag inte hade så då får jag väl förklara...

Vi har inget batteri i kameran och jag som vill ta lite kort på det jag har gjort än så länge.. får se om jag kanske kan sno dom från klickaren så länge. (klickare=fjärrkontroll för er som inte förstod)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0