Tilda ledsen...

Har precis varit och lämnat barnen på dagis.
Elise är det ju inga problem med och det brukar det inte vara med Tilda heller...
Hon brukar inte ens reagera på att jag går, jag säger hejdå flera gånger men det verkar inte som att hon har tid med mig utan vill bara leka. Sen är hon glad hela dagen, fröknarna brukar säga att hon lyser som solen =)
Men idag! Usch, när jag skulle gå blev hon jätteledsen! Det är första gången hon blir det och då har hon ju ändå gått på dagis i ett halvår nu... det kändes lite konstigt...
Men när jag gick ut i hallen och hade satt på mig ytterkläderna så hörde jag henne skratta där inne =) Så det var nog ingen fara! haha hon är så rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0