Usch vad tråkigt!

Såg fram emot en rolig kväll med schlager.. men tji fick man... det var ju värdo!
Asså den där Christer till att börja med... håll dig till dansband och slutta skämma ut oss!
Det måste ha varit mest gamla kärringar som röstade ikväll med tanke på att han gick direkt till globen...herregud säger jag bara!

De där 84- vad dom nu hette... först när de kom in och man såg kläderna så tänkte jag:
-åh, det här blir nog en rockig låt...men nej...typ dansbandsmusik lät det som...

E-type och gänget var helt ok... tyckte dock inte att man hörde dom så bra...musiken var lite högre än sången eller vad man säger...

Amy Diamond: så jävla duktig tjej och vilken scennärvaro hon har. ja hon var duktig...

Det bästa av hela programmet var ju typ Björn Gustavsson, skön kille verkligen, MEN jag kan inte påstå att jag gillade hans första skämt om sitt fadderbarn... det var väl lite väl faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0