Vilken natt 2...

I natt vaknade Elise vid 1-tiden och hade ont i andra örat... så det var bara att gå upp och få i henne en tablett i natt igen då.
Det tar ju ett tag innan den verkar och Elise har väl inte det bästa tålamodet heller så hon är ledsen ända tills det inte känns längre..
Hennes rum ligger vägg i vägg med vårat och när hon grinar finns risken att Tilda vaknar... och vaknar hon så vaknar garanterat Andreas och han ska ju upp och jobba...
Så vad gör man inte..? Jo, jag tog med mig täcke och kudde och delade säng med Elise! (kan ju inte påstå att jag har sovit speciellt bra i natt)...

I morse ringde jag ner till vårdcentralen och ville boka en akuttid... men nä, de var slut! Hur kan man ha slut på akuttider?? Herregud!
Fick iaf en tid i morgon, så jag har väl en till rolig natt att se fram emot....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0