Arg mamma

Nu växer hornen i pannan på mig... kommer ni ihåg att jag skrev för ett tag sedan att min granne hämtade Elise i skolan utan att jag hade ringt till fritids och informerat om detta och att dom inte ringde mig och frågade om det var ok (nu var det ju ok, eftersom jag hade pratat med han som hämtade henne.. men ändå, det hör inte hit).
Iaf så pratade jag med både rektor och fritids-personal efter detta. Jag sa klart och tydligt att endast föräldrarna till ett barn i klassen får hämta Elise utan att någon ringer och kollar om det är ok.

Idag var min granne snäll och hämtade Elise på fritids för att jag inte skulle hinna. Jag sa till henne att jag ringer inte fritids och informerar nu, utan jag vill se om dom tog mig på allvar och verkligen ringer mig och kollar att det är ok... Tror ni någon ringer??? Svar: NEJ!!!

Jag ska ta mig ett snack med den där rektorn i morgon tror jag minsann!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

jaa, du... den skolan är ju verkligen toppen bra!!!!!!!!!

2009-12-22 @ 11:34:29
Postat av: susanne

Så får dom inte göra.

Vi kollar alltid om vi inte fått veta vem som kommer.

Nä de är jätte fel.

Bra Mickan att :-)

2009-12-22 @ 13:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0