Lucia

Idag har det varit lucia-firande både på dagis och i skolan. Kände i morse att jag verkligen inte ville gå upp, jag var inte upplagd för någonting egentligen... Men jag tog mig upp och till dagis kl 07.00 och sen till skolan 07.30
Efter det åkte jag och handlade en snabbis med mamma, behövde sköljmedel.
Nu är jag hemma igen och har Tilda hemma med mig. Elise är kvar i skolan. Dom slutar vid 11 har jag för mig, men en klasskompis pappa hämtar henne idag så slipper jag ta mig ut igen... Goa "grannar" har man iaf =)

Nu ska jag ta och göra i ordning lite ravioli hade jag tänkt.. har inte haft nån matlust.. det sista jag åt (innan dagens pepparkaka och lussebulle i skolan) var middag i förrigår... förrigår, heter det verkligen så? Eller förrgår kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0