Ont i halva kroppen..?

Ja, skitkonstigt verkligen.. jag har ont i halva kroppen, högersidan.
Jag blev ju helt däckad av vaccinet och fick typ alla biverkningar du kan få. Det mesta har gått över nu, men ledvärken sitter i.. fast som sagt bara i ena sidan..?

Elise är fortfarande dålig. Och vi som skulle ut på lövhagen i morgon med hennes klass och grilla korv... det blir inte av för våran del...

Jaha båda barnen sover.. och jag är ensam hemma med dom. Älsklingen är på julbord.
Vet inte alls vad jag ska hitta på.. jag har hållt på att städa hela dagen, men det är så jävla jobbigt när man har ont i kroppen.. jag städar en liten stund för att sen vila en lite längre stund.. och så ser det ut..
Men jag måste fan ta tag i det så att jag kan dammsuga och skura i morgon.. eller om jag ska överlåta det till en bakis-herre kanske? Ja det låter som en plan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0