Klippt lugg på Tilda

Ja det är precis vad jag har gjort!
Jag har en förhoppning om att hennes mega-bronto-virvel ska försvinna då =)
Det var nämligen så att när Elise var liten hade hon en likadan virvel.. fast hennes satt på sidan ist för i mitten som hos Tilda =)
Hur som helst så klippte jag lugg på Elise och i början så gick det verkligen inte att lägga luggen ner... virveln förstörde... MEN till slut så fick jag bort virveln! Nu har hon ingen kvar, vilket är underbart (jag har själv virvel och vet hur jobbigt det är när man inte kan ha vilken frisyr som helst pga den...)

Så nu ska det kämpas för Tildas skull också haha.

Bild på hur det blev då, och ja jag vet att den är alldeles ojämn nu.. men hon tröttnade liksom på att sitta still så jag får ta det i omgångar helt enkelt =)

 

Kommentarer
Postat av: susanne

vad lik sin syster hon vart :-)

2009-02-25 @ 06:52:55
URL: http://stalkronan.blogg.se/
Postat av: Helena

Håller med, Hon vart verkligen lik Elise!! Kram

2009-02-25 @ 12:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0