Blogga mera

Ja tydligen bloggar jag så lite så att vissa inte ens går in på min blogg längre...?
Haha träffade Nina och Susanne idag på lunchen och dom pikade mig lite =)

Men hur som helst så ska jag faktiskt försöka blogga lite mer... har ju lagt ner min facebook-sida så då har jag mer tid att sitta här haha!!

Kanske inte blir så roliga inlägg, men det får ni ta helt enkelt =)

Jaha idag har jag jobbat, som alla andra dagar fast var sjukt jävla trött idag... eller ÄR kanske man ska säga... funderar fan på att gå och sova snart!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har vi ju fått besked om "Elise framtid", eller vad man ska säga.. men vet inte om jag kommer skriva så mycket om det i den här bloggen.... har ju faktiskt en helt annan blogg som handlar om det, så det känns ju dumt att skriva allt två gånger...
Vill ni läsa om våran "resa" tillsammans genom allt med Elise så får ni gärna kika in på: http://elisekampmotskolios.blogg.se

Jaha ja det var allt för den här gången... Hade bäst och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0