Nu är Tilda färdigbadad och påklädd. Haha på tal om påklädd, jag älskar när barn ska klä på sig själva, eller alltså när dom ska bestämma själva vad dom ska ha på sig =) Kan verkligen bli dom mest märkliga kombinationerna!

Och på tal om kläder, det är vad jag ska ta hand om nu. Ska äntligen bli av med lite mer kläder från Elise och Tilda när dom var små. Har gett bort en hel del, men det finns fortfarande massor kvar... Och nu har jag fått höra att svärfars flickväns son ska få barn och det blir en tjej =) Så nu ska jag då ta och gå igenom typ 15 papperskasar med kläder. Vill ju inte ge bort sånt som tex har fläckar på sig som inte går bort och så...
Och sen finns det ju faktiskt kläder som man vill ha kvar pga olika anledningar... som tex Elise första kläder i storlek 40-45...

Kommentarer
Postat av: Therese

Du kan ju allid lämna in på Pernillas, då kan du ju få en slant för det =)

2010-02-28 @ 15:55:38
URL: http://theresefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0