Vart är solen?

Varför är det så här tråkigt väder när jag är ledig för? Såg fram emot en helg i solen...
Idag tänkte vi gå till stranden allihopa, det är lättare att vara två vuxna när Tilda är med för hon är fan sjövild haha... ingen som helst respekt för vattnet!

Kan nästan lova att det blir fint nu måndag-tisdag för då jobbar jag!
Sen är jag ledig onsdag-torsdag och onsdagen bjuder på gröna lund!! Var mååånga år sedan jag var där, och nu har vi bestämt oss för att åka dit lite som en "belöning" tillElise... tack vare tillväxthormonerna har hon nu börjat att växa vilket betyder att hon får åka en hel del karuseller som hon inte fick förra året.  Nu är hon ändå 113 cm lång och många karuseller har en gräns på 110 :-)


Nehe om man ska få upp gubben och försöka ta vara på den här dagen genom att städa då kanske... inte så värst kul.. men det blir ju bra när det är klart iaf!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha jaa men det ska väl gå och fixa. Jag får väl kirra ihop nåt så får du säga om du vill ändra på något. har du msn för överföring av bilder och skit? :P



Haha ja. jag ska försöka vinna :D jag vill verkligen ha dom! men jag måste få folk att rösta.. det tycker ju alla bara är jobbigt :P

2010-07-18 @ 14:39:16
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0