Rensar hemma

Ja gud vad skönt det är att rensa ur lite!

Igår sålde jag våran gamla bilbarnstol och så har jag en annons ute på våran vagn.

Tänkte att det är ju faktiskt en del folk som läser bloggen så jag lägger in bilder på vagnen här. Och även om du inte är intresserad så kanske du vet någon som är?

   


Information om vagnen:
*Svängbara framhjul, som även går att låsa enkelt
*punkteringsfria hjul
*justerbart handtag (se bild 2)
*kan även vända sittdelen
*inbyggt myggnät i sufletten
* "fönster" i sufletten
*ljudlös suflett
*5 punkts-bälte
* 3 rygglägen
*mjuklift
* rymlig varukorg
*vändbart tyg på "sittdelen"

Medföljer gör även en original teutonia skötväska, regnskydd och en fotsack.

Har tänkt mig 5000:- för den, men billigare vid snabb affär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0