Tilda sjuk...

Ja hon var jättegnällig i morse och jag tänkte att antingenär hon riktigt trött eller så är hon sjuk...
Jag tog tempen och hon hade ingen feber så då kunde hon gå till dagis.
När vi kom dit sa jag till en fröken att hon hade varit väldigt gnällig på morgonen och att hon kanske bara är trött eller så är hon kanske på väg att bli sjuk.
Men så sa jag att är det så att hon inte blir glad under dagen så är det bara att ringa för jag är hemma...
Klockan hann bli så mycket som 13.00 innan de ringde. Då hade hon sovit en liten stund och när hon vaknade var hon jättevarm... de tog tempen på henne och den visade 40 grader. (på tal om det, hur får man fram grader-ringen? )
Så jag gick och hämtade henne och Elise på en gång...

Nu ligger Tilda och sover.. kan tänka mig att det blir mycket sovande för hennes del idag.
Och Elise är ute och leker med en kompis i det sköna vädret =)

Kommentarer
Postat av: nina

tur att det var bra väder då så elise kunde vara ute. coco hade feber i helgen, under dopet =(
hoppas ni får en lugn helg iaf

2008-04-17 @ 14:28:05
URL: http://mrztigger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0