Våren är här!

Sååå underbart!
Hoppas att det här vädret håller i sig ett tag!

Det är så skönt när Elise kan vara ute och leka igen. Visst det kan hon väl på vintern också men inte på samma sätt!
Idag har hon varit ute sedan vi kom hem från dagis, de cyklar och åker sparkcykel =)

Alla slänger in vårbilder nu, men jag tänkte lägga in två kort jag tog idag. Det första är på Elise frisyr som hon har idag och det andra är ett helt vanligt på Tilda, men det är så kul för att på just den bilden är hon så lik mig när jag var liten =) Ja fast som min mamma sa:
jag var inte riktigt lika rund =)

 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Åhhhh GOOOOOS ungar!!Världens finaste prinssesor!!

2008-04-06 @ 13:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0