Ensam...

Ja usch vad jag känner mig ensam!
*Andreas är i London med jobbet
*Elise är hos mormor och morfar
*Tilda är hos farmor

Och jag är hemma....

Ja det är ju jag själv som har valt det så... alltså det var så här: Min granne hade tjejmiddag igår så jag passade på att lämna bort barnen, plus att jag ville passa på att städa medans Andreas var borta..

I fredags åkte jag och lämnade Tilda, då var det bara jag och Elise hemma, vi hade tjejkväll med chips och godis och sen fick hon sova i våran säng.
Igår (lördag) åkte vi ner till hamnen, för det var skärgårdsdagen. Min mamma kom hit och var här med oss. Efter det tog hon med sig Elise och åkte hem till sig.
Just då kände jag att: vad skönt, jag är helt ensam =)

Gick på tjejmiddan, det var riktigt trevligt... När jag sen kom hem för att gå och sova så kändes allt så konstigt!
Jag var verkligen HELT ensam! (ja förutom spöket då hihi)...
Hade lite svårt att sova men det gick till slut.

Nu sitter jag här och fördriver tiden... ska alldeles strax börja städa... Nu är det bara sovrummet kvar =)

Sen håller jag på att tappa rösten också.... perfekt när man börjar jobba imorgon liksom...

Men men.... sånt e livet!

Hade bäst!

Kommentarer
Postat av: nina

man tror att det skall vara jättekul men sen är man bara jätteensam och har tråkigt....

sen kommer alla hem igen och efter ett tag längtar man efter lite ensamtid igen...

2008-09-01 @ 14:13:45
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: natah

haha ja oftast tror man de ska vara skänt ensam men oftast är det ju inte det:p

2008-09-01 @ 23:04:30
Postat av: kimpan

hi hi kom över på ett parti domino då... måste köpa ett störe....

2008-09-08 @ 23:50:12
URL: http://isakssonfalck.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0