Kärlekshandtag!

Hjälp! Jag har börjat få kärlekshandtag.... alltså ni vet, det där "snygga" som väller över byxkanten typ....

Jag har aldrig behövt bry mig  om vad jag äter för jag går aldrig upp i vikt... men nu du, nu börjar det komma och det sätter sig bara på ett ställe!

Så nu vill jag ha tips och råd av er som läser här... vad är bra att äta/inte äta, finns det nån bra träning för att få bort det?

Just nu känner jag bara för att leva på sallad för jag tycker verkligen att det här är jobbigt.
Sen har jag slutat att äta chips och godis...

Kommentarer
Postat av: lilian

välkommen till den bistra verkligheten.. detta är ju nåt som kommer emd åldern.. bara ändra maten hjälper föga lite.. man måste tyvärr röra på sig, en hel massa oxå, fettförbränning, typ långa promenader (gärna innan frukost, spinning, jogga etc... men självklart ska man tänka på vad man stoppar i sig OM man inte rör på sig.. gör man det kan man äta vad man vill, nästan :)

2008-08-21 @ 15:04:51
URL: http://lilianochlinda.blogspot.com
Postat av: lilian

inegn fara, inte så mkt till hjälp. Men vet du en timme kanske inte behövs, dom som vet säger ju att en halvtimme om dagen ska räcka för att gå ner i vikt.

2008-08-25 @ 14:03:33
URL: http://lilianochlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0