2008

2008 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning genom ditt 2008!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Den måste jag tänka på faktiskt...
Höll du några av dina nyårslöften?
hade nog inga tror jag..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Petra!
Dog någon som stod dig nära?
Ingen som stod mig nära, men någon jag visste vem det var
Vilka länder besökte du?
Har bara varit hemma i sverige i år
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
en beach-body kanske?
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
10 november. (våran första bröllopsdag).
Vad var din största framgång 2008?
Att jag har kommit igång mer med naglarna tror jag..
Största misstaget?
Att ta ett visst jobb jag hade förut.. (en krog med ett visst tjejnamn =) )
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag ju varit.. och skadat mig? Nja inte mer än vanligt alltså slå i ben och sånt...
Bästa köpet?
Nya radhuset
Vad spenderade du mest pengar på?
haha samma där.. radhuset
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja <3
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Oj vad svårt... Men det blir barnsånger haha eftersom Tilda går och sjunger hela tiden =)
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
hm, ganska jämnt.. men nä kanske ledsnare ändå..
Vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat
Vad önskar du att du gjort mindre?
?
Hur tillbringar du julen?
Hemma, med familjen, mamma pappa och bror och svärmor
Blev du kär i år?
Har varit kär dom senaste 8 åren =)
Blev du tillsammans med någon?
hehe nej...
Favoritprogram på TV?
finns många.. desperate housewives, roomservice, boston tee party,.. mm mm
Bästa boken du läste i år?
Har ärligt talat inte läst någon bok iår.
Största musikaliska upptäckten?
Finns inget musikaliskt i mig haha... jo jag kan spela guitar hero.. på medium ba =)
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja
Något du önskade dig men inte fick?
Nej
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
"hyrde" café kullsta och bjöd dit vänner
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett heltidsjobb
Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
hm, en hel del leggings, tighta byxor.. sommartid var det mycket shorts typ...
Vad fick dig att må bra?
Familjen
Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen...?
Vem saknade du?
Min bror.. vi har inte setts mycket..
De bästa nya människorna du träffade?
Nya grannar och människor i området där vi bor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0