Glömde

Ja jag glömde ju att skriva när vi kom hem igår..
Men det slutade iaf med att dom inte gjorde någonting..
Dom sa att hon hade öroninflammation? Men hallå, hon har ju precis avslutat sin pencillin-kur för det?
Jaha, men då har den inte tagit ordentligt då... men hon fick ingen ny kur då hon redan har gått på två kurer i rad nu och ingen verkar ha funkat...

Hon sa att jag kunde vänta ut febern i ca 5 dagar till... men stackars barn, isf har hon ju haft feber i 10 dagar då... Nej, har hon fortfarande feber i morgon så är det jag som åker in till Sös...

Men idag ska vi försöka att inte tänka på det och bara fira jul!

Så nu kommer jag inte att ha tid att skriva mer idag... Så
GOD JUL till er alla! Hoppas tomten kommer med fina paket =)

Kommentarer
Postat av: Maria

God Jul :)

hoppas du får en fett najs jul haha :D

2008-12-24 @ 18:48:22
URL: http://bionicleman.blogg.se/
Postat av: Jessica

hahahahaha :)

jaa, tjejtjusar-mackor och det :D

2008-12-25 @ 13:05:24
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0