jaha...

Till sjukan med Tilda då... precis vad jag önskade mig såhär dagen innan julafton...eller?

Hon har haft feber nu sedan i fredags.. till och från.. men minst en gång om dagen går den upp i ca 40 grader...
Sen hostar hon jättemycket... förstår inte hur hon kunde sova i natt... för det kunde iaf inte jag.. jag hörde henne hela tiden! Och det är ingen snäll hosta, det är en sån här "skällande" eller vad man brukar säga..

Så nu ska vi bara äta, sen har vi tid 18.30.

Uppdaterar när vi är hemma igen..

Kommentarer
Postat av: Lillsessan

OJ! hoppas det blir bättre...Liam har också mått dåligt sen i fredags. Idag kunde vi inte åka till plåtningen pga av hosta,snörvel,feber och mitt hemska illamående :-(



kram iaf och GOD JUL!

2008-12-23 @ 21:10:31
Postat av: Therese

Ojojoj stackars lillsessan, och nu till jul oxå =(

Hoppas hon mår bättre imorn!



God jul!!



Kraaaaam =)

2008-12-23 @ 21:56:09
URL: http://theresefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0