julbak =)

Ja sorry att jag inte har skrivit på länge men jag har varit helt uppe i mitt julbak hahaha..
Men nu är det färdigt! Det blev:
*Knäck
*Knäck med nötter
*Chokladknäck
*Chokladknäck med nötter
*Polkagrisknäck
*Ischoklad
*Trillingnöt
*Wienernougat
*Mintkyssar
*Chokladdoppad mint- och chokladkola

Så nu har vi att mumsa på...

Sen har jag gjort en del paket av det också att ge bort till chefer, grannar och sånt =)

Jaha nu väntar vi bara på julafton då... morgondagen går åt till att städa då vi kommer att fira hemma hos oss...

Om jag inte hinner skriva innan så passar jag på att önska er alla en riktigt GOD JUL !

Kommentarer
Postat av: J

ooh.. polkagris knäck.. hur gör man ? Älskar knäck och polkagrisar =)

2008-12-22 @ 20:12:03
URL: http://ringadingdong.blogg.se/
Postat av: susanne

så ni ska oxå ta lite vuxenpoäng och fira hemma...vi med...är skönt att slippa åka hem...för där är man ju redan...de är väl de att man ska lyckas få folket att åka hem bara :-) när man känner att nu är julafton slut :-) är man borta kan man åka hem, men är man hemma så får man bara vänta ut tiden.

GOD JUL på dig å familjen

2008-12-22 @ 22:23:50
Postat av: J

jaha =) de lät asgott ju! Får prova det nångång

2008-12-23 @ 16:12:26
URL: http://ringadingdong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0