Naglar

Idag har typ hela dagen gått åt till att göra naglar på min svägerska och hennes väninna. Dom ville vara fina till nyår =)

Det var kul att ha Vickie här, det är ju inte så ofta vi träffas.. det är typ vid födelsedagar, men då är det ju så många här så att man inte har tid att prata ordentligt.

Dom blev nöjda med naglarna... synd bara att jag aldrig blir riktigt nöjd... ställer nog lite för stora krav på mig själv tror jag...
Sen påverkas jag så mycket av att jag inte sitter rätt när jag jobbar hemma... har inte rätt bord, stolar, belysning.. ja...
Men men.. det är bara att ta nya tag... har ett set att göra i morgon också. På Sara =) Alltid lika kul att göra på henne för hon är inte feg på att prova lite nya saker... typ glitter-tippar och sånt.

Nä om man skulle ta och äta lite middag nu då? Vi köpte hem pizza men jag har liksom inte haft tid att äta...

Hade!!!

Kommentarer
Postat av: nina

hoppas att julen blev bra trots sjukdommar och allt. vi har haft feber och vart förkylda här så jag vet hur det känns...



vad skall ni hitta på i nyår då?

2008-12-29 @ 13:59:09
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Jenilita

tack vad söt du är! fina bilder på dej o mannen! bor du i göteborg? vill du göra mina naglar med? Kramis

2008-12-29 @ 20:33:33
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0