Utmanad

Utmanad

Okej. Blev utmanad av Jessica


Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
1. Desperate housewives
2. Våra bästa år
3. Vem vet mest
4. Hål i väggen
5. Roomservice
6. Nytt läge
7. Sjukhuset
8. SOS gute

8 saker jag gjorde igår
1. Lämnade barnen i skolan och på dagis
2. Packade upp ett par kartonger
3. Fikade hos Helena
4. Lagade mat
5. Var på nynäsjouren med Tilda
6. Kollade på film
7. Somnade på soffan
8. Torkade kräks


8 saker jag ser fram emot
1. Att Elise slipper korsetten
2. Julafton
3. Återträffen
4. Kryssningen i januari
5. Sommar
6. Att få bilen såld
7. Min operation
8. Att få renovera

8 favoritrestauranger
1. Hembygdsgården (mest för att vi hade bröllopsmiddagen där)
2. Kroken (mysigt)
3. Estö-thaien
4. Kina restaurangen
5. Alla mongoliska (typ)
6. Mc Donalds (Snabbt och bra)
7. Mix (blir väl tvungen att svara det haha, nä men dom har god mat)
8. Freja (Det skulle väl vara plankan då..)

8 saker på min önskelista
1. Pengar till tatueringar
2. Nytt överkast
3. Massa tyg så att jag kan sy nya gardiner
4. Ny soffa
5. Presentkort
6. Fritös
7. Ny vattenkokare
8. Smink

Jag utmanar:


Paula

Cim

Nina

Susanne

Therese

Kommentarer
Postat av: Maria

haha våra bästa år fan vad klockrent :D

det måste vara det töntigaste och mest spännande programet endå :P

2008-12-05 @ 17:05:04
Postat av: Mickan

haha men eller hur, det är så dåligt att man spyr men ändå tittar man =)

2008-12-06 @ 13:19:58
URL: http://mickanjangbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0