Det spökar!!!

Ja nu är det fan bekräftat att det spökar hemma hos oss!!

Jag har pratat en hel del med svärmor om det... eller jag tog upp det nån gång, typ att jag hört någon vrida om en nyckel i dörren och lite skåpsluckor har låtit i köket...
Då säger hon till mig att hon också har märkt av lite när hon har suttit barnvakt, men hon har inte sagt nåt för hon trodde att jag skulle bli rädd.. Hon har t ex sett våran kökslampa gunga utan att det ens har varit någon i köket...
Och den lampan väger en del...
Men nu till det som gjorde att jag VERKLIGEN tror på det:

Igår skulle vi åka iväg och höll på som vanligt och stressade med allt (barnen ska klä på sig, vi ska klä på oss, vi ska ha med allt som behövs)... ja ja iaf så säger Andreas helt plötsligt:
-Va fan är det där för gröna fläckar på golvet?
- vadå? Svarar jag...
- Ja men ser du inte på golvet här i hallen?

Jag lägger mig och kollar på golvet och ser att det har droppat stearin från gröna ljus på golvet....
För det första så har vi inga gröna ljus i hallen...
För det andra så har vi det i köket men dom är nyinköpta och har aldrig tänts...
Och för det tredje:
Vi skurade förra helgen OCH nu i lördags var min mamma barnvakt och hon skurade då!
Nån av oss borde väl ha sett det då???

Skitläbbigt ju!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0