Jobb-helg

Japp jag jobbar hela helgen... Kul start på Andreas semester liksom... men men, det är ju pengar!

Snart är vi barnlediga också... eller just nu har vi bara Tilda hemma. Elise har åkt till sin mormor och morfar och kommer inte hem förrän på tisdag!
Och Farmor (barnen farmor) kommer hit idag innan jag åker till jobbet och hämtar Tilda.. hon kommer nog hem på Söndag...

Det känns så himla konstigt när barnen inte e hemma... det känns som att nåt saknas liksom (konstigt?)

Ja annars då? Garage-festen i morgon... Kul att man jobbar till 24 då??? Men jag går dit efter jobbet iaf... sen ska jag jobba på söndag också, men börjar inte förrän kl 15.00 och eftersom vi inte har några barn hemma då så kan jag gott ligga och sova halva dagen! Haha shit, det var inte igår man fick göra det!!

Nä om man ska ta och packa det sista som Tilda ska ha med sig då.. och sätta på sig ansiktet (sminka mig)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0