Operation trädgård!

Äntligen åkte vi iväg till tippen igår med resterna från den gamla altanen!!
Eller ja... jag gjorde ju inte det, Andreas och grannen gjorde det så var jag hemma med barnen.

Men medans de höll på med det så passade jag på att klippa gräset och ansa en häck =)

Idag skulle jag fortsätta rensa lite bland lite ogräs... vi ska ta bort det för att lägga grus där ist... lite svårt att förklara för er som inte vet hur det ser ut här så jag får helt enkelt slänga in en bild när det är klart!

Men det blev inte så roligt väder och sen ska jag jobba ikväll så jag kände bara för att ta det lugnt nu ist.

Sen ska vi upp med en skärm-vägg och ett kryss-staket på den nya altanen och just det... vi måste till IKEA nån dag på semestern nu också för att köpa två hängstolar... Fan, det blir bra när det är klart....

Men NÄR det blir klart... det är en helt annan femma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0