Sms

Hittade det här hos Sarah och tyckte det var kul... nu kör vi... full fart =)

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?
Inte konstigt att du blir trött om dagarna, du bär ju ett hjärta av GULD! Sänd detta sms till dina vänner som betyder mest i ditt liv. Du är en av mina!

Tryck därefter uppåt 13 gånger. Vem har skickat det sms:et?
Lille Erik frågade pappa vad han hade mellan benen? En bil sa pappa. Sen frågade lille Erik vad mamma hade mellan benen? Ett garage svarade mamma. På natten vaknade lille Erik och gick in till mamma och pappas sovrum. Där stod pappa och knullade mamma bakifrån! Då skrek Erik: GASA PAPPA GASA!BAKHJULEN ÄR FORTFARANDE UTANFÖR GARAGET!

Vad står det i sms:et under?
Vilken jävla idiot du är! Trodde aldrig du skulle sprida runt det som du gjorde. Folk varnade mig för dig och ditt jävla skitsnack, jag borde ha lyssnat på dom! Trodde du aldrig skulle göra nåt sånt mot mig?! HUR FAN KUNDE DU SÄGA ATT JAG ÄR SÅ JÄVLA SNYGG TILL ALLA DU KÄNDE =) haha du blev lite orolig där ett tag va? Så synd..

Vem skickade det sms:et?
Stina

Vilka sms gör dig gladast?
Glada sms...?

Vad står det i ditt 34:e sms?
Hehe jag är inte hemma. Fick en son kl 09.01 idag. 2785 G och 44 Cm

Nu när du ändå är där mitt i allt.. tryck neråt 5 gånger. Vad står det?
Då hörs vi då...

Vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
Jag vet inte. Kom inte Lynn över?

Och i det 3:e?
Har ni gått?

Vad står det i ditt mest privata sms?
Det är privat hehe

Kommentarer
Postat av: cim

haha klockrent........!!!!!

2008-07-09 @ 20:24:48
URL: http://isakssonfalck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0