Helgen

Japp, vad hände i helgen då?
Fredag:.... hjälp... vad gjorde jag i fredags??... hm, tror inte vi gjorde nånting fktiskt... hoppas inte det iaf för då har jag glömt det...
Nä, vi var bara hemma jag mådde ju inte bra då... just det så var det!

Lördag: Jobbade... och vilken jävla kväll det var!!! Fy faan!
När jag kommer till jobbet så säger chefen att du (jag) och kocken klarar er själva ikväll för det kommer ändå inte komma nå folk... alla är ju nere i hamnen (det var väl nån typ hamnfest eller nåt).
Ok, tänkte jag.. fan vad skönt, en lugn lördag-kväll liksom!
Jo men Tjena!!! Det bara forsade in folk ju!
Hela restaurang-delen var full, och där inne finns väl en 40 platser ungefär. Med mig som enda servitris!
Samtidigt är bardelen full (med mig som enda person i baren).
Samtidigt som kassan krånglar i stort sätt hela kvällen (med ingen kunnig personal)...
Nä, orkar inte ens gå in på detaljer om hur kvällen var för jag vill bara försöka glömma =)
Har nog aldrig stressat så mycket i hela mitt liv (tänk då på att jag har två barn liksom)...
Kan sammanfatta kvällen med fyra bokstäver: KAOS
Men det gick ju iaf.... Tur att de har mig moahahahaha!

Söndag: Jobbade även denna kväll, men nu var det betydligt lugnare... jag hann t om äta middag!
På söndagar stänger vi 22.00, men efter som det var finalen igår så beslutade vi oss för att ha öppet tills matchen var slut!
Sen cyklade jag hem haha. Jag fick en cykel av mina föräldrar på midsommar. (jag fick mammas gamla och Adde fick pappas gamla).
Jävlar vad länge sedan det var jag cyklade... typ 6 år sedan eller nåt... det var faktiskt lite läskigt från början haha. Men snart så...snart så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0