Inget jobb längre...

Ja det är ungefär så jag mår just nu... har varit dålig i helgen... men det börjar bli bättre....
Skulle gått på dop igår, men jag mådde så jävla dåligt natten till igår så det var ingen idé att åka iväg... så jävla typiskt!!!
Ok, dop brukar inte vara så jävla roliga, men det här var verkligen ett dop jag ville gå på...

Var iaf in en snabbis på jobbet igår eftermiddag....Jag hade inte fått tider för den här veckan så jag var tvungen att se hur det blir... och för att göra en lång historia kort: Jag söker nu nytt jobb...
Jag har sagt upp mig helt enkelt... orkar inte skriva om det just nu, för jag tror nog att solen kommit till baksidan nu... så jag ska ut och steka lite hahaha. Men det är absolut inget jag är ledsen för så.. visst jag trivdes jättebra där och det är tråkigt att sluta... MEN det är så mycket annat som gör att jag verkligen inte vill vara kvar!

Kommentarer
Postat av: Marie

nähhhh... va hände? :( lycka till på nya intervjun då :D :D

2008-06-02 @ 22:43:00
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/
Postat av: mickan

haha kom på att jag ändrade rubriken i efterhand, det är därför det börjar lite konstigt...

2008-06-04 @ 10:32:57
URL: http://mickanjangbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0