Kryss med Puffis!

Japp fredag-lördag var jag och Puff (Natalie) på kryssning... haha fan vad kul vi hade!!
Orkar faktiskt inte skriva om allt vi gjorde... tror fan jag e lite seg fortfarande haha.

Det jag däremot ville säga var att jag hade kameran med mig och värsta planerna på att vi skulle fota så mycket som möjligt.... det blev inte riktigt så va....

De här två korten togs ganska tidigt på kvällen:

 

Sen insåg vi att fan vad jobbigt det är att gå och bära på en handväska... pengarna i bh:n bara så var det klart!
Så därför måste jag tyvärr meddela att det här är de enda bilderna jag har från kryssningen... men men, minnena sitter i huvudet iaf =)

Kommentarer
Postat av: Lillsessan bäst i universum,muahaha

haha..oooooki!



men snygg var du iaf ;-)

2008-06-09 @ 00:16:35
Postat av: Natalie

hmmmm det är så roligt att man alltid gör sig så bra på bild..haha.....det där gör vi om snart!!

puss på dig!!!!

2008-06-09 @ 12:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0