Typiskt...

att jag är förkyld!!!
Jag hade ju fått en kallelse till blodbussen idag, ringde och kollade med dom hur det är när man är förkyld.. och hon i telefonen sa då att man måste känna sig helt frisk en vecka innan man får lämna blod.

Fan det var ju jättelänge sedan jag lämnade blod, för det lyckas alltid komma nåt emellan... ibland får jag ju skylla mg själv med tanke på att man inte får lämna blod om man tex har varit utomlands, är gravid, ammar, har tatuerat sig... och självklart har jag lyckats pricka in alla dom... men men det kommer fler gånger!

På tal om det... ni som läser: lämnar ni blod?
Om inte, varför?

Kommentarer
Postat av: Marie

haha typiskt! öhm jag har faktiskt varit inne och skulle lämna en droppe testblod som man måste göra innan man blir aktiv blodgivare du vet...



hade det inte varit så att jag fan höll på att svimma av nålen och blodet osv osv så hade jag lämnatblod. men jag KAN inte, är nån fobi....



hehe men jag försökte iaf ;)

2008-06-25 @ 10:48:20
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/
Postat av: Elenore

jag lämnar blod. :) Krya på dig

2008-06-27 @ 08:14:10
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0