Äntligen fredag? haha trodde jag ja =)

Älsklingen kom hem från jobbet i normal tid idag. Vi lagade middag tillsammans och efter det tittade vi på let´s dance... eller vi och vi... Det blev bara jag till slut!
Tilda somnade vid 8... Andreas somnade på soffan vid typ 9. Sen när det var paus för nyheter och det blev Elise uttråkad och gick och la sig brevid sin pappa i soffan.....

Så nu sitter jag här ensam och är inte ens trött...kul...

Funderar på om jag kanske ska ta mig en dusch, en lång sådan! Kan vara skönt att göra det utan att bli störd av man eller barn =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oh, vad trevligt med en ny läsare :D! Eller du kanske bara inte har kommenterat förut? Tack för att du tyckte till i alla fall :)

2008-03-09 @ 17:27:24
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Sarah

Ja, nej det är kanske inte någon större idé. Jag vet faktiskt ärligt talat inte vad den här flickan har med saken att göra heller, men har man kommentarsfunktion så har man! Hah.
Jag letar ständigt nya bloggar att läsa :). Desto roligare är det ju när personen bor i samma stad :). Du är "pluppas" va?
Jag tror en del av mina vänner känner eller är bekanta med dig. Å andra sidan så bor vi ju i Nynäshamn och det säger väl allt? Fast jag älskar den här "byn" och det ska nog mycket till för att jag ska flytta från kommunen, faktiskt :).
vad glad jag blir att bloggen uppskattas! Den är till för att läsas, hihi.
Dig kommer jag besöka fler ggr :).
God natt!

2008-03-10 @ 00:06:15
URL: http://aflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0