Äntligen fredag

Äntligen kan man se fram emot lite tid med älsklingen!
Han har jobbat över hela veckan och det har varit sååå tråkigt. Speciellt för honom då barnen sover när han åker på morgonen och ofta när han kommer hem så har de redan lagt sig för natten.....

Ikväll får vi försöka ta igen lite förlorad tid. Kanske lite snacks framför let´s dance? Och låta barnen vara vakna lite längre, det är ju ändå helg =)

Under den här veckan när Andreas har jobbat så mycket har jag passat på att städa hemma. (blir bäst när jag gör det haha).
Bla så har jag städat tvättstugan... herregud vad det såg ut där alltså!
Vi har varit VÄLDIGT dåliga på att gå iväg med glas/papper/kartong...ja sånt... så vi har helt enkelt förvarat det i tvättstugan... inte bra (eller: inte baa som Tilda skulle sagt).
Nu har jag sorterat allt i olika påsar och fick ihop till NIO stycken!! haha bra jobbat...

Återvinnings-stationen ligger vid dagis så egentligen har det ju varit väldigt enkelt att bara ta med sig en påse innan jag hämtar barnen, men det har inte riktigt blivit så... jaja iaf så tog jag med mig två påsar i morse och nu ska jag snart hämta barnen på dagis så jag tänkte ta med mig två då också.

Och idag är det familjefika på dagis, undrar vad det blir för gott idag???

Nä ska ta och fixa mig lite innan jag går... Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0