Ensam...

Eller ensam är jag ju inte... tjejerna är hemma.
Men inte Andreas... han kommer inte hem förrän i morgon kväll.
Han är på kryssning med "grabbarna" haha. Lite avis är jag ju, men min dag kommer. Skulle egentligen ha åkt i slutet på april på en liten reunion med min klass jag gick i i 9 år!
Pga vissa omständigheter så kommer resan att bli av vid ett lite senare tillfälle... men den som väntar på nåt gott hehe!

Jaha vad ska jag hitta på då? Har precis frostat av frysen och väntar på en kompis som ska komma hit och hämta en tv han har beställt. Han kunde inte vara hemma under den tiden de kunde leverera så jag fick ta emot den så länge. Blir ju lite sugen på att inte släppa in honom när han kommer moahahahaha!!!
Nä, jag ska få hjälp av honom att ladda ner och bränna en video så det är väl lika bra att han får ta med sig tv:n =)

Jag ska ladda ner Yoga för dummies hahaha, har fått höra att den tydligen ska vara bra och att man tränar muskler man inte visste att man hade så jag tänkte testa. haha det blir till att dra ner persiennerna och flytta undan vardagsrumsbordet ikväll då =)

Nä ska börja laga mat nu tror jag... skriver väl igen senare när jag har testat på Yoga:n hehe

Kommentarer
Postat av: nina

ensamhelg och du frostar av frysen... *ler* om yogan var bra får du säga till, då kanske jag laddar ned den oxå. vill börja träna nått nytt

2008-03-28 @ 15:17:28
URL: http://www.mrztigger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0