Helgen

Tänkte berätta lite om den kommande helgen....
Idag ska jag klippa mig, det ska bli riktigt kul. Då är jag nyfriserad och fin tills i morgon. =)
Fast först är det familjefika på dagis. Elise har bakat och hon är såå stolt hehe.

Sen ikväll ska vi lämna Elise till mormor och morfar. Egentligen skulle hon inte åka förrän i morgon men de tyckte att om hon kommer på lördag och ska hem på söndag så hinner de ju knappt träffas så de ville ha dit henne en dag tidigare. (de är så söta).

I morgon ska vi lämna Tilda hos farmor och efter det åker vi till Tyresö för att träffa några kompisar och käka lunch.
Efter det är det dags att åka hem och göra oss redo för kvällen!
Kvällen betyder fest =) Jag fyllde ju 25 i onsdags och nu är det dags att fira det hehe.

På söndag ska vi göra absolut ingenting typ haha.
Vi ska inte hämta barnen förrän vid 16-17.00 för Elise skulle nämligen på kalas hos en kompis som bor vid mina föräldrar så mamma lämnar henne där och sen hämtar vi.
Skönt att få sova ut för en gångs skull!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Men hallå, grattis i efterskott!

Jaa! det är underbart, haha.

2008-03-14 @ 10:38:44
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Sarah

Hallå, jag har lixom kort på dig i min dator :O!!! från... 2006.. på en fest hemma hos anna. Blev helt chockad när jag kollade igenom dem .. haha.. världen är bra liten :)

2008-03-14 @ 17:06:59
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Anonym

skulle va jätte kul om du la ut mer bilder!! please!! gamla som nya spelar absolut ingen roll. roligare att läsa då...
ha det bäst!!

2008-03-17 @ 11:52:33
Postat av: Sarah

Hihi :)! Ja, vi får se om han kommer med :).
Hur ska jag skicka bilden/-rna (minns inte om du är med på flera...) till dig så du får se? Jag minns att du var gravid i alla fall :)

2008-03-17 @ 13:38:29
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: mickan

till anonym: visst skulle jag kunna lägga upp mer bilder om det blir roligare.
Men jag vill också att de som skriver kommentarer inte är anonyma... för då tycker jag att det blir roligare =)

2008-03-17 @ 15:26:30
URL: http://mickanjangbage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0