ojoj vilken helg det blev... ska försöka sammanfatta lite då...

I fredags var vi och lämnade Elise hos mina föräldrar...

I lördags var vi först och lämnade Tilda hos hennes farmor för att sen åka vidare till  Tyresö och köpte skorna som jag berättade om?
De var för övrigt helt underbara hihi.
Efter det åkte vi hem till svärfar och tog en fika.

Sen skulle jag klippa mig och försökte få tag på L... självklart hade hon inga batterier i telefonen...panik! Jag ville ju verkligen klippa mig till kvällen!
Till slut ringer hon upp mig vid 18-tiden och säger att jag ska komma så klipper hon mig. Sagt och gjort jag åker dit... Vi blir klara vid kvart över sju ungefär och hade planerat att vara på café kullsta halv åtta... det blev inte riktigt så med tanke på att jag skulle sminka mig och byta om först... men men vi var där vid kvart över åtta så det var ingen fara.

Vi hade det jättetrevligt på kullsta och nästan alla som jag hade bjudit kom. Det var roligt och så fick jag BARA bra paket =) hihi

När klockan började närma sig 01.00 ville älsklingen dra vidare till telegrafen, men jag tyckte att det var onödigt... jag menar först skulle vi betala 200 tillsammans bara för att komma in sen skulle man typ hinna dricka 1 öl för att sen åka hem... jag lyckades övertala honom tillslut att vi skulle gå och käka ist. Så väl hemma glufsade jag i mig en kebabtallrik med extra vitlök *mums*.

Igår låg jag i sängen till 12.30!!! Helt sjukt, har aldrig fått sova så länge efter en fylla!!! Brukar ju vara så att svärmor är här och passar barnen och då blir det ingen sovmorgon hehe.
Gud det låter ju som att vi ofta är ute när jag säger att svärmor "brukar" vara här och passa barnen... men så är det inte =)

Kl 16.00 var vi i ishallen och kollade på hockey och när den var slut åkte vi och hämtade barnen. Vi var hemma igen vid 20.00. Hann knappt träffa barnen med tanke på att det var läggdags för dom... och skoja inte att de var trötta =) Speciellt Elise som har haft en fullspäckad helg med påskfirande och tittat på en trollkarl, blivit ansiktsmålad som en tiger, shoppat skor, varit på kalas och köpt en ny ryggsäck till "mulle".

Hm, nä om man kanske ska ta och fota lite skor hehe så jag får visa upp mina "älsklingar" =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0