Påskhelgen

Jag har inte haft tid att blogga i helgen så jag gör en liten sammanfattning nu ist =)

Fredag: Var hemma hos svärfar och åt och drack gott. De bor i Tyresö så tanken var väl att vi inte skulle vara borta så länge, men den planen funkade inte riktigt.... vi var hemma vid typ 00.20 tror jag.

Lördag: Nina och Susanne var i Nynäs över helgen så vi passade på att ta en fika nere på stan.
Det var första gången jag träffade Susanne, men hoppas att det blir fler gånger. Riktigt trevlig tjej det där =)

Efter det kom mina föräldrar ner på middag... eller middag och middag haha vi åt pizza. Bra påskmiddag va?!

Söndag: Fixade barnvakt för att vi skulle gå på hockey (nynäs-sollentuna).
Efter hockeyn åkte vi hem och hämtade barnen för att fortsätta hem till Alex och Neung och äta middag.
Även där blev det ganska sent och Tilda började bli riktigt trött så vi åkte hem.

Måndag: Gjorde typ ingenting... var bara hemma och tog det lungt. Eller jo vi var ju faktiskt och handlade mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0