Satan i h*lvete vad äckligt!!!!

Jag håller på att damma i vardagsrummet samtidigt som jag pratar i telefonen med Michaela... allt är frid och fröjd.

Jag ser att bordet som fisk-skålen står på behöver dammas så jag går dit... sätter mig på golvet för att komma åt ordentligt...
Då ser jag något i ögonvrån...tittar dit och fullkomligt flyger upp i luften och springer in i köket!!!!
Michaela frågar vad det är och jag svarar med tårar i ögonen, skakande händer och ben som kokt spaghetti:
-Satan vad äckligt!
-Vad? Frågar hon...
-En spindel!
Då kommer den obligatoriska kommentaren från henne:
-Ok, ska jag komma över eller? hahaha Hon vet precis vad jag vill höra =)

Sagt och gjort hon kommer över och dödar den j*veln åt mig.

Har insett att jag måste fan bli av med den här fobin... det kan inte finnas många som är lika rädda som jag är...
Helt ärligt, hade inte Michaela varit hemma idag vet jag inte vad jag hade gjort... jag är verkligen SÅ rädd.

Nån som har något tips på hur man blir av med fobier?? Isf berätta mer än gärna för mig! Herregud snart är den värsta tiden här... sommaren...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0