Snart fyller jag år!

Hehe ja och inte är jag nojjig för det inte! Det finns så många med åldersnojja men jag är inte en av dom. Herregud nu har jag ju bara levt 25% av mitt liv (för jag har planer på att bli 100 sörru).

Ja på onsdag blir jag alltså 25år och på lördag ska det firas.
Hade planerat att bara vara hemma, men fick sen förslaget om att vara på café-kullsta ist. och tror nog att det blir så... jag menar tänk fördelarna:
*Jag behöver inte tänka på att städa innan.
*Folk blandar inte ihop sin dricka.
*jag behöver inte se till att alla har det de behöver.
*behöver inte oroa mig för att saker ska gå sönder, typ glas.
*behöver inte tänka på att städa efter!
Och det viktigaste:
Jag får fyra par nya skor i present av mina föräldrar och är jag hemma får jag ju inte visa upp dom hahahaha. Det avgör saken, det blir kullsta! =)

Nä nu är Tilda misstänksamt tyst vilket betyder att hon måste hålla på med nåt hon inte får... så ha det bra alla glada så skrivs vi igen!

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-10 @ 10:27:44
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Sarah

Hah, ja men ettrig var hon som tusan. Man lackar ju!
Haha, jaha :) Hur kommer det sig att du kallades för pluppas då? Vem kom på det?

2008-03-10 @ 10:43:05
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha naww vad gulligt ^^. jag bor i centrum :). I de nybyggda apotekarhusen. var bor du :)?

2008-03-10 @ 11:06:24
URL: http://aflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0