vad är visdomständer bra för?????

Har sååå ont i munnen just nu. För att en visdomstand är på väg upp... eller ja, halva är redan igenom...
När den andra var på väg upp hade jag en sån fruktansvärd huvudvärk plus att jag knappt kunde stänga munnen så det blev en akuttid hos tandläkaren och de drog ut tanden på en gång!

Nu idag ringde jag min mamma och frågade om hon kände till nån tandläkare som söver vid vissa ingrepp och hon tipsade mig om en i Huddinge men sen sa hon att ska du inte kolla vad tandläkarna i Nynäs har att erbjuda först?
Jo det var väl smart för jag fick tag på en tandläkare som har typ specialinriktat sig på folk med tandläkarskräck!
De var verkligen jättetrevliga där och när jag förklarade vad jag var rädd för (att det gör ont även fast jag har fått bedövning) så sa hon att Jesper (tandläkaren) drar inte ut några tänder om det gör ont på patienten. Och så erbjöd hon mig en liten hutt?? hahaha hon sa att det får en att bli lite dåsig och att vissa tom nästan har somnat av den fast inte varit riktigt sövda. Svårt att förklara men kommer inte ihåg exakt vad hon sa.
Ska iaf dit på fredag och få domen!!! Hoppas hoppas att tanden får vara kvar, jag vill verkligen inte gå igenom det en gång till.

Nån frivillig som kan följa med och hålla handen kanske ? =)

Kommentarer
Postat av: nina

fattar inte helle rvad man skall med visdomstnder att göra. enda visheten som kommer är juh visheten om att tandläkare tjänar MASSA pengar på sitt jobb..

2008-03-27 @ 07:48:17
URL: http://mrztigger.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha, jaså det säger du :)? vad var det som var så hemskt då :P?

2008-03-27 @ 11:06:11
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Sarah

Men oj! vad oproffsigt!!

2008-03-27 @ 15:38:17
URL: http://aflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0