jahapp....

Gud vad jag känner att min blogg har blivit tråkig... ända sedan jag började jobba har jag liksom inte haft ork till att skriva nåt... och sen så händer det ju inte så mycket heller... man bara jobbar och jobbar...

Men men det går bra fortfarande och jag trivs! Tycker dock att det är rätt jobbigt att jobba kväll då jag knappt hinner träffa familjen... men fr om Juni kommer jag bara jobba dagar (förhoppningsvis)!
I morgon kväll är det karaoke och jag ska jobba... DET är ju inte lika kul... stå och lyssna på folk som TROR att de kan sjunga en hel kväll... nä roligare än så kan man ju ha det....

Annarsdå.... jo Vi kommer vara ett barn fattigare i helgen... Svärmor tyckte att vi behövde lite "ledigt" från Tilda hahahaha det är fan sant... Alltså den ungen har FÖR mycket energi!!! =)
Och så är hon extra busig! Det värsta är ju att hon är ju fullt medveten om vad man får och inte får göra.. så hon försöker verkligen tänja på gränserna...
Mitt i när hon håller på som värst blir man ju nästan galen.. man säger nej nej nej nej nej halva dagen känns det som... men så fort man får ett litet leende eller en speciell blick ifrån henne så smälter man ju =)

*Aaah, barn är underbara när dom sover... eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Marie

inte sluta skriva! jag är en trogen bloggläsare möhöhö =)

2008-05-16 @ 09:06:56
URL: http://jaghetermarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0