Jobbar på...

Ja.. har jobbat hela veckan och det märks ju att man har varit hemma länge haha... är ju helt slut!
Visst, det kan ju ha å göra med att jag är förkyld också...

Men men trivs iaf jättebra på jobbet och jag börjar komma in i det =)

Annars då... ja Elise är ju överlycklig för att hon får äta mellanmål på dagis.. förstår inte vad det är som är så speciellt med det? =)

I helgen är jag ledig och jag har hört att det ska vara fint väder. Det gillar vi =) Får ju hem våra nya utemöbler i morgon så då kan vi inviga dom i helgen..
Sen ska vi bygga om både på framsidan och baksidan.. inte i helgen, men så snart som möjligt!

Vilket otroligt tråkigt inlägg dtta blev.. men men så är det ibland.

Ha det bäst allihopa =)

Kommentarer
Postat av: Helle

Hehe, min dotter var oxå överlycklig när hon fick börja gå så länge att hon oxå fick mellis varje dag på
dagis ^^
Sen när kockan gick i pension & den nya kom, då ville hon äta mellis hemma...
De fick inte längre efterrätt på torsdagar efter soppan, istället serverades den till mellis & då kunde det vara hotdogs med bröd.. Vad är det för efterrätt?
:(

2008-05-13 @ 08:39:25
URL: http://heahog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0