Nyklippt =)

Japp, dagen började med mitt sista tandläkarbesök! Äntligen klar säger jag bara!
Efter besöket var jag fortfarande bedövad i halva käften... kände mig helt mongo... kunde knappt svälja eller prata... ringde chefen och han hörde knappt vad jag sa hahaha så jag blev ledig idag!

Tänkte att nä va fan om man ska passa på och boka en klipptid då min ordinarie frisör inte har tid förrän i Juli!
Jag ska på dop den 1 och sen på kryssning den 6 Juni och då vill man ju vara lite fräsch =)

Gick in och skulle boka, och tänka sig, en av frisörerna hade fått ett återbud så det var bara att slå sig ner =)

Haha hon hade ju lite press på sig då jag sa att i vanliga fall är det bara en person som får röra mitt hår! Jag är ganska petig och vill att det ska vara precis på ett visst sätt!
Hon som klippte mig var verkligen jätteduktig! Jag är såå nöjd, PRECIS så som jag ville ha det =)

Så nu e man på lite bättre humör. hahaha småsaker som kan göra så mycket!

Kommentarer
Postat av: Lillsessan

Ahh...frisörer,det är knepigt att hitta den som lyckas få ens hår som man vill. Jag ahr inte hittat nån än och blir lika besviken varje gång :-(

2008-05-23 @ 08:13:22
Postat av: Jessica

Vad roligt ! :D
Ska kika in din blogg också nu då :)
tack för kommentaren! Det är ju typ ingen som vågar skriva :/

Trevlig helg !

2008-05-23 @ 13:53:08
URL: http://www.jessica182.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0