Uppdatering

Jaha... fick en liten pik om att jag var dålig på att uppdatera =)
Men för att vara helt ärlig så har jag verkligen inte haft nåt att skriva om... har inte hänt NÅNTING kuligt...

Hm, ja sommaren och värmen är ju äntligen här på riktigt!!! Är en riktig soldyrkare, så lite färg har man nog fått =)

I morgon ska vi på dop. Det är världens bästa Natalies son som ska döpas =) Hans namn ska bli Edwin... eller ska bli och ska bli... han har ju hetat det i snart ett år om man säger så... jaja ni fattar!

Sen då...? Jooo, har jag missat att berätta?...  tror nästan att jag glömt det faktiskt... jaja skit samma, det tåls att sägas två gånger om det är så =)
Jag och Natalie ska på kryssning wiiiiie, vad kul det ska bli!!
Vi har aldrig varit på en kryssning tillsammans... vi har åkt till Finland, visst. Men då var det för att hälsa på hennes släktingar... och sen hade vi väl inte riktigt åldern inne för den roliga delen då (alkoholen för er som inte fattar).

Och världens bästa Paula har hjälpt mig med kläder! Det var så här att jag satt och tänkte och tänkte på vad jag skulle ha för kläder med mig och kom till slut fram till att jag skulle vilja ha en pennkjol... men var ändå lite osäker...
Paula skickar då en bild på sig i just en sån kjol jag ville ha och då hade jag det klart för mig: en sån ska jag ha!
Men den här Paula vet ni...! Hon är speciell =) Hon frågade om vi har Gina Tricot här i Nynäs... haha nepp, skulle inte tro det va? Jag måste åka till Haninge för att hitta närmaste butik....
Då erbjuder hon sig att gå till "sitt centrum" (kommer inte på vart hon bor just nu) och köpa kjolen till mig... sen för jag över pengar på hennes konto och så skickar hon kjolen till mig!
Då slipper jag ta mig iväg =) Urgulligt ju! Tack sötnöt!

Jaha, nä om man skulle ta och kliva ut i solen kanske? Älsklingen ligger fortfarande och sover då vi satt över hos ett par grannar igår och var inte hemma förrän vid 4-4.30 i morse...
En annan var ju uppe med tuppen liksom... haha ok klockan var faktiskt 9...

Hare bäst allihopa!

Sola lungt och  glöm inte att smörja in er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahaha fan vad ballt... :D Skulle jag ha velat sett... FAN VAD FORT DET GICK asså! Haha herregud

2008-05-31 @ 17:08:08
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Elenore

Kikar in och säger "hej".

vad annolrunda du ser ut på headern än du gör idag.

Sett dig några gånger o hmanvik, i somras, för visst är det du som har den snygga bentatueringen (hmm är det ens ett ord?)? :)

2008-09-29 @ 13:20:45
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0