Helgen...

Ja helgen som gått då...

Fredag: hm.... det börjar ju bra... vad gjorde vi i fredags?...nä får tänka på den ett tag..

Lördag: började dagen med att rensa i båda förråden och i garaget för att sedan åka till tippen.
Efter det åkte vi till Andreas jobb och lämnade tillbaka ilen vi lånat och hämtade våran.
Därefter var det bolaget som gällde... jag som trodde att det inte kunde bli sämre än vad det var (bolaget i nynäshamn)... men det kunde det tydligen... Ja ja det blir väl bättre sen när det är färdigt...
Sen åkte vi till gröndalshallen för att titta när grannens son hade innebandy-match. Hem efter det för att duscha och göra oss i ordning för kvällen. Åt middag hemma hos grannarna och sen begav (begav..heter det så?) vi oss till bowlinghallen.
Ett tips: bowla inte i 2½ timme med alkohol i kroppen... fan det känns ju dagen efter... jo det känns faktiskt fortfarande i armen att jag har bowlat... klen? Jag?...Näää!
Jaha sen då... hem till grannarna för att spela lite spel... sen ville jag och Stina sjunga singstar... men gubbarna höll inte riktigt med haha. Tommy gick och la sig (han skulle upp tidigt för att ha bowling-turnering/match?) och Adde somnade på soffan haha. Jag och Stina skrålade på som aldrig förr!
Träffade på lite roligt folk i bowlinghallen också =) Tråkigt bara att man alltid ska träffas på fyllan!

Söndag: så jävla seg hela dagen!!! Hm, undrar varför... Gjorde fan ingenting... låg typ i soffan hela dagen.. Och beställde mat ifrån thai =)
Hade huvudvärk precis HELA dagen....
Lite vatten under kvällen innan hade nog inte skadat...

Kommentarer
Postat av: nina

söndagar skall vara latdagar. man skall ligga i soffan och inte göra ett dugg ler

2008-11-17 @ 13:12:01
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0