Sjuuuuk!

Buhuu! Jag är sååå sjuk.... feber, snorig, hostig, ont i halsen, ont i huvudet... och som att inte det räcker: jag somnade på soffan igår..vaknade typ hundra gånger för att jag knappt kunde andas och för att det var så sjuuukt obekvämt! Men jag hade inte tillräckligt med ork för att förflytta mig till sängen... så nu har jag ont i hela kroppen bara för det... speciellt i ryggen!

Annars då.... det är bara jag och Tilda hemma...
Andreas är ute och svänger sina lurviga och Elise sover över hos en kompis...

Jag sitter själv med en massa gott gott och tittar på stjärnor på is... men jag mår som jag gör... så jag kan inte ens äta av det goda som jag har!

Jaja, det är en dag i morgon också... kan ju hoppas på att man mår bättre då...

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahaha... alltid!

2008-11-23 @ 09:35:54
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0