Tillbaka!!!

Ja men visst! Nu är jag här igen =)
Dags att lägga det gamla bakom mig nu tycker jag... har kommit fram till att om det är så kompetent personal fungerar...så visst: so be it! Eller vad fan man säger hahahaha!

Jaha, mycket har hänt sedan sist... det har varit halloween =) Fan vad kul det var! Jag gick med Nina och Susanne på fest hos Frida och Calle. Tyvärr glömde jag kameran hemma, men ska se om jag kan få tag på lite kort att lägga in här iaf!

Jag packar som en dåre! Vi flyttar om 16 dagar. Yippie!

I måndags firade vi våran första bröllopsdag. Tanken var att vi då skulle äta middag på hembygdsgården eftersom det var där vi hade våran fest/middag... MEN självklart hade dom bara öppet för luncher på vardagar...
Det slutade med att vi gick till kroken och åt ist, vilken var väldigt trevligt! Och älsklingen hade varit så söt! Han hade åkt och köpt en stor röd ros innan han kom hem och så lämnade han den på restaurangen så att den stod på bordet när vi kom. En ros som då symboliserar ett år som gifta. (ser fram emot när vi firar 50 år hehe).
Middagen bestod av:
Förrätt- vitlöksbröd med aubergin och paprika-röra och oliver
Varmrätt: Serranolindad fläskfilé med dragoncréme, rödvins demiglace och vitlöksrostad potatis
Efterrätt: Jag tog kvällens sorbet och Andreas tog vaniljglass med varma hjortron.
Till det dracks det även lite alkohol av olika slag =)

Igår fyllde älsklingen hela 26 år! Haha nu är han närmare 30 än 20 =)

Jaha nähä... det var väl en liten uppdatering iaf!

Ska väl återgå till att packa kartonger nu eller nåt...

Kommentarer
Postat av: nina

välkommen tillbaka!



det lät jättemysigt, var länge se vi var ute och åt bara vi två, alltså inte du o jag, utan jag o susanne ler

2008-11-12 @ 12:45:07
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: susanne

Jag får väl oxå säga välkommen tillbaka å äntligen :-)

Tack för senast, de var skoj, får tas att göras om, fast kanske i vanliga kläder :-)

2008-11-12 @ 17:30:23
URL: http://stalkronan.blogg.se/
Postat av: Therese

Yeeeeey kul att ha dig tillbaks =)

2008-11-13 @ 15:11:24
URL: http://theresefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0